Afgelopen maart werd de wereld overval len door COVID-19. We moesten mas saal vanuit huis aan de slag en dat had behoorlijk wat voeten in de aarde.
“De veiligheid, effi ciëntie en effectiviteit van de beveiligingsoplossingen nam daar door af, maar ook na de crisis zullen we fl exibel blijven werken, dus we moeten nu verder gaan kijken om de situatie rondom veiligheid te optimaliseren.
”Waar je vroeger een paar duizend medewerkers had die verspreid zaten over een aantal kantoorlocaties, heb je nu in feite duizend medewerkers met allemaal een eigen kan toorlocatie.
“In eerste instantie lag de focus bij deze overgang voornamelijk op conti nuïteit”, vertelt Roger Sels, Vice President Solutions bij BlackBerry.
Download de whitepaper hier.
Disruptions are inevitable. The ability to manage and recover from disrupted crew rosters is critical in not only maintaining operational stability, but to also protect the well-being of your crew. Jeppesen Crew Tracking elevates your situational...
It’s Saturday morning, and your customer has an issue. They pick up the remote—er, phone—and dial the number to your support line, expecting instant gratification. There’s only one problem: Your customer might not get connected with the...
Customers embraced technology to manage all aspects of daily life and set off a digital disruption that forever changed how businesses interact with them. To meet new customer expectations, businesses adopted hybrid models that emphasise connecting...
In recent years, organizations have started to recognize the importance of investing in the development of leaders at the front lines. When you consider that up to 70% of an organization is led by a line manager, even small, incremental behavior...
BlackBerry AtHoc zu einem wesentlichen Bestandteil der täglichen Arbeit des Roten Kreuzes geworden. Die Organisation nutzt es vor allem für die Verteilung der Einsatzinformationen. Jeder eingesetzte Mitarbeiter erhält eine automatisierte E-Mail...